Optimizarea pentru motoarele de cautare este si va fi mereu o parte esentiala a unei strategii de marketing digital. Aceasta este, de altfel, considerata de unii fundatia unei strategii de top – mai ales avand in vedere ca viteza website-ului, accesibilitatea si experienta utilizatorului sunt aspecte gestionate in timpul procesului de optimizare.
Asadar, este evident de ce ai nevoie de o agentie SEO acum – intrebarea este daca vei avea nevoie de ea si in anul 2024.
Desigur, aceasta intrebare apare in fiecare an, insotita si de binecunoscuta sintagma SEO a murit. Este de la sine inteles faptul ca SEO va fi de actualitate atat timp cat utilizatorul se afla prin preajma. Cel mult, este vorba despre schimbari prin care acest domeniu va trece – unele mai de impact ca altele.
O agentie SEO este mereu la curent cu noile actualizari
Eforturile SEO sunt constante. Pentru eficienta si randament maxime, acestea nu pot fi oprite. Totusi, trebuie sa ai in vedere si actualizarile algoritmului Google, actualizari care de regula implica ajustarea sau chiar schimbarea strategiei tale SEO.
Daca nu esti un expert SEO si nu implementezi diferite strategii lunar, nu vei sti ce sa faci atunci cand o noua actualizare devine realitate si pentru website-ul tau – anume influenteaza traficul si pozitiile pentru anumite cuvinte cheie.
Acesta este primul motiv pentru care vei avea nevoie de o agentie SEO si in 2024.
O agentie SEO stie sa gestioneze tehnologii noi
Pana in 2023, nici nu se punea problema implementarii de tehnologii AI in procesul de optimizare. Spre sfarsitul acestui an, inteligenta artificiala poate fi folosita atat in SEO, cat si in cele mai multe elemente adiacente acestui domeniu.
Inteligenta artificiala nu marcheaza o schimbare a procesului de optimizare, ci este un lucru complet nou care trebuie integrat in mod eficient si responsabil in acest proces. Astfel, dupa ce ai citit toate informatiile disponibile despre noile actualizari ale algoritmului Google, trebuie sa citesti si tot ce gasesti despre tehnologii noi care ar putea afecta procesul de optimizare.
O agentie SEO are resursele necesare prin care se poate mentine complet actualizata in privinta acestor noi tehnologii. Exista numeroase conferinte anuale care prezinta astfel de lucruri – conferinte la care nu poti participa daca nu ai cunostintele necesare sau daca trebuie sa gestionezi o afacere (si nu ai timp).
O agentie SEO este ca o gura de aer proaspat in afacerea ta
Expertii spun ca anumite tendinte vor marca anul 2024, sau cel putin inceputul acestuia – continut lung si divers, SEO local, SEO prin video, precum si optimizarea pentru cautarile vocale, printre altele.
Principalul avantaj al colaborarii cu o agentie SEO consta in faptul ca aceasta detine resursele necesare pentru a diversifica fiecare aspect al optimizarii si pentru a-ti oferi idei noi, indraznete, pe care le poti utiliza pentru a-ti creste autoritatea in mediul online.
Un departament in house necesita deseori investitii destul de serioase pentru a ajunge la un nivel profesional, la un nivel la care se poate ocupa de toate aspectele mentionate. In schimb, o agentie specializata vine la pachet cu aceste cunostinte – in caz contrar, risca pierderea colaboratorilor, actuali sau potentiali.
Expertii agentiei The Markers vor fi alaturi de tine si in anul 2024, contribuind constant eforturilor tale SEO – pentru cele mai bune rezultate. Contacteaza-i chiar acum si afla care sunt lucrurile de care trebuie sa te ocupi pentru a incepe anul complet pregatit din punct de vedere SEO!