Mai jos sunt tehnicile pe care ar trebui să le acordați atenție pentru a crește traficul organic al site-ului dvs. pe măsură ce trecem în 2021. Ele nu sunt singurele tactici SEO pe care va trebui să le utilizați, dar aceste tehnici ar trebui să constituie o parte esențială a strategiei dvs. Lucrând pentru a implementa fiecare dintre acestea, veți putea lucra la îmbunătățirea vizibilității și a traficului.Toate detaliile sunt importante, de la cele ce ţin de creare site web, la cele ce țin de construirea rețelei de link-uri şi optimizarea conținutului existent.
Când vorbim de strategii de optimizare SEO nu ne limităm doar la backlinkuri. Cea mai grea parte a SEO este fluiditatea sa. Google își actualizează algoritmul de 500-600 de ori pe an. Asta înseamnă că există cel puțin o actualizare în fiecare zi a anului. Este imposibil să țineți evidența tuturor schimbărilor. Nu-ți pierde timpul cu asta. Dar, dacă rămâneți la curent cu unele dintre cele mai mari tendințe și tehnici SEO din 2021, veți fi cu un pas mai presus de concurența dvs.
Știm că 75% dintre căutători nu depășesc niciodată prima pagină a rezultatelor căutării. Deci, este esențial să vă dați seama cum să bateți aceste actualizări de algoritmi și să rămâneți pe prima pagină a paginilor cu rezultatele motorului de căutare.
Actualizați conținutul vechi
Deși este posibil să fiți ocupat cu crearea de conținut nou, nu puteți neglija actualizarea conținutului vechi. Aceasta este o tehnică SEO esențială din 2021. Dacă publicați doar conținut nou, conținutul dvs. vechi va cădea de pe hartă și va deveni irelevant. Din moment ce probabil ați investit mult timp în acele postări vechi, nu ratați ocazia pe care ar putea să o ofere.
Reveniți și actualizați și linkurile dvs. interne. Pe măsură ce creați conținut proaspăt, nu uitați să reveniți la conținutul vechi relevant și să adăugați linkuri către aceste postări noi. Acest lucru îi spune Google că există o relație între aceste pagini și va ajuta Google să indexeze noile pagini mai repede, ajutând în același timp postările dvs. să se claseze mai sus pentru interogările de căutare relevante.
Sincer, când vine vorba de SEO, fiecare tactică ar trebui cumva să se refere la îmbunătățirea experienței utilizatorului. Despre asta este SEO. În 2021, acest lucru va fi mai important ca niciodată.
La urma urmei, noul accent pe nucleele vitale web este totul despre experiența utilizatorului. Dar, pe deasupra, Google ia în calcul și rata de respingere, timpul de ședere și procentajul de clicuri. Scopul este ca un utilizator să facă clic pe rezultatul dvs., să petreacă timp făcând clic pe diferite pagini și să petreacă cel puțin 3 minute pe site-ul dvs.
Iată câțiva factori de luat în considerare atunci când vă analizați experiența utilizatorului:
Conformitate cu dispozitivele mobile – site-ul dvs. are un design receptiv pentru mobil?
Navigare – este ușor pentru utilizatori să găsească alte pagini pe site-ul dvs.?
Viteza paginii – durează o veșnicie până când site-ul dvs. se încarcă?
Interactivitate – aveți funcții pe site-ul dvs. care îi determină pe utilizatori să interacționeze cu conținutul dvs.?
Calitatea conținutului – aveți greșeli de tipar, linkuri rupte sau pur și simplu conținut slab?
Îmbunătățind unele dintre aceste zone, veți vedea că utilizatorii vor începe să petreacă mai mult timp pe site-ul dvs. Ca urmare, Google va începe să claseze site-ul dvs. și paginile corespunzătoare mai sus în SERP.
Totul datorită experienței bune a utilizatorului.
Indiferent cât de avansată sau de reușită devine strategia dvs. SEO, o agenție precum sicmedia.ro , este esențială pentru afacerea dvs. Dacă vorbim de campanii eficiente, clar vorbim de parteneri de încredere, care ascultă, analizează şi vin cu cele mai bune propuneri de dezvoltare a unei afaceri.